tiistai 22. syyskuuta 2015

Tao, kakkosluokkalainen!

Viime viikolla olin päättänyt että nyt on Tao saatava kakkosiin :D Ilmoittauduin kuuteen agilitystarttiin.

Maanantaina oli Tamskin kisat, tuomarina Minna Räsänen.

Eka rata rullasi tosi helposti ja saatiin siitä voittonolla. Tässä video

Tokalla radalla hätäilin, siitä 5 ja hylky, tässä video

Lauantaina kisat jatkui Takkujen kentällä. Tuomarina Johanna W. Ekalta radalta tippui rima (mun moka) ja tokalta radalta Tao lähti pujottelusta kesken kaiken (todennäköisesti tämäkin mun moka, vaikka Tao kyllä kestää normaalisti tosi rankkaakin häiriötä pujottelun aikana)

Oltiin edelleen ykkösissä.

Sunnuntaina taas Takkulaan, nyt tuomarina Petteri Kerminen.

Olin fiksusti luonut itselleni aika kovat paineet nollaradan tarpeesta ja mulla meni jännitys jalkoihin. Muuten meni ihan ok, mutta jarruttelin liikaa ennen keinua ja Tao meinasi ampaista kepeille, mutta sain kalasteltua sen sieltä ja Tao meni kilttinä keinulle hitaasti sivusta, mutta onneksi joku käpälä osui ylösmenokontaktille ja saatiin nollarata! Ja noustiin kakkosiin!! :D Ihan huikee fiilis. :)

Päästiin aloittamaan kisaura kakkosissa hypärillä (jotka eivät mitenkään oo mun lemppareita, agiradoilla saa vähän huokaista kun koira on kontaktiesteillä). Siinä radalla mä hätäilin ja unohdin Taon kahdesti, tuloksena hylky. Taon vauhdikas rata tässä videona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti